yokohoma

Prieš du metus Lietuvoje startavusi „Lexus“ efektyvaus vairavimo akademija nuo kovo mėnesio pradeda bendradarbiavimą su vienu iš didžiausių pasaulio padangų gamintojų „Yokohama“.  Visi efektyvaus vairavimo mokymų programose naudojami Lexus automobiliai bus apauti japoniškomis „Yokohama Advan“ ir „Yokohama Bluearth“ padangomis, o mokymų dalyviai galės palyginti šių modelių skirtumus ir privalumus įprastose bei ekstremaliose sąlygose.

 „Yokohama“ atstovybė Danijoje, kuri atsakinga už Lietuvos rinką, nedvejojo nė sekundės, kai tik atsirado galimybė pradėti bendradarbiavimą su „Lexus akademija“. Norime, kad  motyvuoti, suprantantys vairavimo įgūdžių tobulinimo svarbą, vairuotojai galėtų tai daryti su aukščiausius standartus atitinkančiomis padangomis.  Mes labai lauksime visų mokymų dalyvių ir instruktorių pastebėjimų apie „Yokohama“.  Atsiliepimai apie padangų veikimą įvairiose įmanomose situacijose ir mums padės tiksliau patarti savo klientams, kokias padangas reikia rinktis kasdieniniam saugiam važiavimui“,- sakė „Yokohama“ padangas importuojančios bendrovės „Melga“ komercijos direktorius Tomas Baužys.

 „Mums labai svarbu, kad „Lexus akademijoje“ naudojamos padangos leistų valdyti automobilį preciziškai tiksliai, tačiau tuo pačiu būtų komfortiškos nekritinėse situacijose. „Yokohama“ patirtis, įgyta pasaulinio lygio automobilių lenktynėse, leido sukurti būtent tokius, visus mūsų poreikius atitinkančius padangų modelius.  Galiu pasidžiaugti, kad vis daugiau Lietuvos vairuotojų pradeda suprasti, kad geros, teisingai konkrečiam automobiliui parinktos padangos yra vienas iš svarbiausių saugumo veiksnių.  Mūsų dviejų dienų programoje, vykdomoje Palangos oro uoste, netrūksta sudėtingų situacijų, kuriose ir atsiskleidžia visos automobilių, padangų ir, žinoma, vairuotojų gerosios ir blogosios savybės. Porą kartų atlikome ir savotišką eksperimentą – vienam automobiliui sumontavome paprasčiausias kiniškas padangas, pirktas prekybos centre. Važiuojant į Palangą iš Vilniaus mūsų dalyviai didelio skirtumo nepajuto, tačiau visas linksmumas prasidėjo kai net ir nedideliu greičiu važiuojant reikėjo ekstremaliai stabdyti ar apvažiuoti netikėtai kelyje atsiradusią kliūtį. „Eksperimentinis“ automobilis visose tokiose situacijose buvo beviltiškai nevaldomas net ir ant sauso asfalto. O kitas to pačio modelio „Lexus IS“ demonstravo jam įgimtą preciziškumą ir jo vairuotojai sugebėdavo suvaldyti situaciją. Vairuotojai keitėsi, o akivaizdus skirtumas išliko viso savaitgalio metu. Žinoma, kai atskleidėme šią „paslaptį“, buvo daug juoko, nes buvo prisipažinusių jog labai nusivylė savo vairavimo sugebėjimais, tačiau pasirodė, kad toks didelis valdomumo skirtumas buvo tik dėl blogų padangų“,- apie padangų pasirinkimo įtaką saugiam vairavimui pasakojo „Lexus akademijos“ vadovas Darius Grinbergas.

 Lexus efektyvaus programą Lietuvoje vykdo VŠĮ „1 Pozicija“, bendradarbiaudama su „Lexus“ ir „Toyota“ pardavėjais Lietuvoje UAB „Mototoja“. Mokymams naudojami tiek priekiniais, tiek galiniais, tiek visais keturiais ratais varomi „Lexus“ automobiliai. Programa skirta visiems, siekiantiems tobulo automobilio valdymo, norintiems išmokti kontroliuoti transporto priemonę netikėtose ir ekstremaliose situacijose. Programos dalyviai išklauso trumpą teorijos kursą, po kurio, prižiūrimi kvalifikuotų instruktorių, savo įgūdžius tobulina Palangos oro uoste arba specializuotuose autodromuose. Šiuo metu vykdomos 4 skirtingo sudėtingumo ir trukmės programos skirtos įmonėms ir privačių asmenų grupėms. 

Daugiau informacijos apie mokymus, programas bei tvarkaraščius galite rasti www.efektyvusvairavimas.lt.